close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده
  • سانترال پاناسونیک

    یکی از این ضعف هایی که سیستم ارتباطی داشتند عدم مجهز بودن به راهنمای صوتی سه مرحله ای بود. راهنمای صوتی سه مرحله ای در واقع منشی گویا است که هر شرکت متناسب با ن...

    بازدید :188
    شنبه 1 آذر 1393زمان :11:00
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    یکی از این ضعف هایی که سیستم ارتباطی داشتند عدم مجهز بودن به راهنمای صوتی سه مرحله ای بود. راهنمای صوتی سه مرحله ای در واقع منشی گویا است که هر شرکت متناسب با نوع نیاز خود می تواند با ضبط صدا، متن مورد نظر را برای تماس گیرنده پخش کند و این پیغام خوش آمد گویی در هنگام ورود تماس به سانترال برای تماس گیرنده پخش خواهد شد. این راهنمای صوتی به صورت سه مرحله ای قابل فعال شدن است و فرد را به بهترین حالت ممکن به داخلی مورد نظر هدایت می کند. این امکان باعث سرعت بخشیدن به روند پاسخ گویی شد و هم چنین باعث شد که از حضور فرد اپراتور برای توزیع تماس ها جلوگیری کند. با توجه به کم بودن ظرفیت دستگاه سانترال این کار بسیار به صرفه برای شرکت ها به حساب می آمد. زیرا با حذف یک داخلی به نام اپراتور امکان تعریف کاربر جدید فراهم می آمد.

    بعد از مدتی پاناسونیک دستگاه KX-TA616 را طراحی نمود که کارت اولیه 3 به 8 و کارت ارتقا 3 به 8 مدل KX-TA308 در آن به صورت پیش فرض نصب بود. این کار پاناسونیک برای افزایش کارایی شرکت ها بود که به صورت پیش فرض وجود این دو کارت در دستگاه باعث کم شدن هزینه های احتمالی خرید سانترال و نصب سانترال مجزا بود. اما این دو مدل از سری KX-TA مدل هایی آزمایشی و یا مدل هایی با حداقل امکانات بودند زیرا اولین سری این محصولات اداری بودند.

    پاناسونیک بعد از شکل گیری و توسعه ارتباطات تلفنی برای شرکت های کوچک تصمیم گرفت که سیستم ارتباطی پیشرفته ای را عرضه کند. ابتدا با تولید سانترال KX-TA308 دستگاهی عرضه نمود که قابلیت پشتیبانی از 3 خط شهری را داشت و به 8 کاربر امکان استفاده از این خطوط را می داد. این دستگاه دارای فضایی خالی برای ارتقا بود که متناسب برای نیاز شرکت قابل انتخاب و توسعه بود. برای استفاده از این داخلی ها باید از تلفن هایی خاص استفاده نمود که بتوانند به کاربر امکان استفاده از سانترال را بدهند. در زمانی که به غیر از این تلفن ها در این سیستم های ارتباطی استفاده شود تلفن ها دیگر کارایی لازم را ندارند و در واقع سیستم بدون استفاده است. این دستگاه دارای 2 جای کارت خالی بود که توسط یک کارت 3 به 8 و یک کارت 8 داخلی آنالوگ تکمیل می شود که در نهایت سانترال 6 به 24 را ارائه می داد. تعریف 24 کاربر تلفن، امکانی بی نظیر و ویژگی خاصی بود که در آن زمان به دلیل تک بودن باعث شد که شرکت های زیادی برای توسعه مکالمات خود از این سیستم های ارتباطی استفاده کنند. در واقع این سانترال پاناسونیک بنیان گذار صنعت ارتباطات تلفنی شد.

    0

    مشاهده پست مشابه : رفع سفیدی مو در 45 روز
    نظرات این مطلب
    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    سانترال پاناسونیک سانترال پاناسونیک کد امنیتی

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    • آرشیو لینک ها
    آمار سایت
    • کل مطالب : 80
    • کل نظرات : 0
    • افراد آنلاین : 1
    • تعداد اعضا : 0
    • بازدید امروز : 143
    • بازدید کننده امروز : 131
    • باردید دیروز : 0
    • بازدید کننده دیروز : 0
    • گوگل امروز : 0
    • گوگل دیروز : 0
    • بازدید هفته : 144
    • بازدید ماه : 317
    • بازدید سال : 2589
    • بازدید کلی : 20112
    کدهای اختصاصی